Inlägg: 2817239
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
{10015}: Inte bra för J20. Men visst var han skadad för ett tag sedan. Kanske fått något bakslag.
Var inne på Örebros avgörande mål i övertiden, märkligt nog.