+ 1
Inlägg: 2817826
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
FRANS-MICHAEL: Ja hade han haft sin fars skridskoåkning hade han nog fått det tufft i dagens hockey. 😅
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
FRANS-MICHAEL: Bättre skott, framförallt. Ja, han är riktigt bra och man blåste nästan av stolen när man såg TVP i år. Det gäller att nyttja så mycket man hinner innan han drar över.
Nåja, kommer han upp i pappas nivå kommer han ju dra innan vi haft nytta av honom.