Inlägg: 2819329
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo 2025-02-11
NuMo: Otur och otur, surt. Måste vara noggrannare med att inte slå icing. Alltid saker som bör förbättras, i det läget vi är i
Vilken tur jag hade. Jag dricker ju inte grogg utan whisky. Det gick ju snabbt.
Inte för att det hjälpte. Skit!
Tycker nog att vi var värda poängen för det där var en jävla otur.