puffe: Har tröttnat på Umeå. Det går 13 HR-kärringar på varje jobb här och de vill bara anställa någon annan än George. Vart ska jag flytta? Tror du att JanneG lånar ut sin soffa?
Inlägg: 2821073
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MoDo hockey 2025-02-13
Costanza: Tycker du vore lämplig för många roller i MoDos organisation. . Speaker,musikansvarig, pressansvarig, Fast Primärt, Föreningens People Person. Länken mellan Ledning/Spelare och oss dödliga.
Sjukt att du inte redan fått den tjänsten
Sjukt att du inte redan fått den tjänsten
+ 1
Sv: Frölunda - MoDo hockey 2025-02-13
Costanza: Haha HR är fan det värsta jävla påfundet. Deras jobb är att anställa den som är bäst lämpad att slicka röv på chefen. (HR= facket fast för arbetsgivare)
+ 5