Inlägg: 2821173
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9585}: Jag gillar inte ordvalet att marknaden är stendöd. Det tolkar jag som att det inte finns en endaste spelare ute som söker nya jobb. Inte heller spelare som man kan kanske lösa ut från sina kontrakt. Spelare vi EJ vill ha är mer rätt enligt mig. Spelare finns där men inget som Modo önskar lägga pengar på.
Sv: Silly season
{9585}: Om man bara fokuserar på spelare utan kontrakt är det klart att marknaden är död. Andra sportchefer har dock inga problem att få loss spelare från andra lag. Erbjud en trejd eller vad som helst. Det är rätt tröttsamt när Hinken låter så uppgiven i varje intervju.
+ 1
Sv: Silly season
{9585}: Marknaden har varit stendöd ända sedan Hinken tog över som sportchef. Tror den kommer öppna upp sig runt 2028.
+ 2
Skulle dock smaka fågel att få in en ersättare till Benson som center i fjärde, nu när marknaden ser ut som den gör. Saknar någon som EJK eller Vela där. Nån som verkligen ger allt hela tiden, men också kan glimra till offensivt.