ForzaMoDo1921: det är fanimej pinsamt
Inlägg: 2822282
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: nog att vi var dålig i egen zon. Men fan sämsta domarinsatsen på länge. Köpta som fan. Fan vad man hatar detta fula äckliga fuskleksand
+ 2