Brander: Fan. Nu blir det nog inte tre poäng.
Inlägg: 2822310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Idag är jag fan inte goder att tas med !
Vad är det för jävla inställning... jobba för i helvete!
Vad är det för jävla inställning... jobba för i helvete!