Zource: Jag hatar bannemig den här sporten. Tänk om vi hamnar i kval pga dessa tappade poäng.
Inlägg: 2822389
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Vi hamnar i kval pga den usla inledningen på serien och Hinkens oförmåga att Bygga ett lag för SHL.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: det var en finnpajsare till back när vi åkte ur och det kan va en finnpajsare till back som kan vara avgörande för hur det slutar 2025.