Ja vad ska man säga, tyvärr inte ett dugg förvånad. Tror tyvärr detta kan medföra en otroligt negativ trend för detta lag. Är nog bara inställa sig på kval nu.
Inlägg: 2822390
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: det är förfan 9 matcher kvar. Det finns inget som pekar på att lhc, eller Örebro kommer vinna fler matcher än de förlorar. Vi behöver vinna 1 match mer än dessa lag. Sluta bajsa ner dig
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Hinkens bra karaktärer som aldrig kan vinna ett tek i egen zon. Det är ostkrokspsyken på hela bunten.