+ 1
Inlägg: 2822512
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Vem vet! Dagen är inte slut än och Gradin kanske hostar upp en spelare. Men känner jag han rätt så är det inte Ryan Lasch typen utan någon grinder från HA
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Gradin är en odugling, det är helt klart och var vi än ska spela ska han bort!!!
Matchen i afton var förlorad efter tre minuter, vi gör en bra period men är överkörda i två och Gatstenen vinner helt rättvist, även om sista målet är en slump.
Hade Karlin varit vaken och sett vart det barkade hade han timeoutat efter två minuter, vi fanns ju inte ens i Hägglunds arena
Matchen i afton var förlorad efter tre minuter, vi gör en bra period men är överkörda i två och Gatstenen vinner helt rättvist, även om sista målet är en slump.
Hade Karlin varit vaken och sett vart det barkade hade han timeoutat efter två minuter, vi fanns ju inte ens i Hägglunds arena
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första 10 min är nog det sämsta jag sett denna säsong. Rundblad, True och Winberg var riktigt dåliga men sämst ikväll var domarna faktiskt som enbart hittar en. borta utv. Sen att vi förlorar matcher köper jag men att det ska vara så här dåligt på hemmaplan köper jag inte.
+ 2
Jag må låta gnällig. Men jag har förväntningar på laget man följer och betalar för att kunna följa. Och då vill man se handlingskraft. Grabbarna har spelat fantastiskt sista 30 de flesta matcher men vi är fortfarande för känsliga mot skador därav jag vill se nyförvärv. Truppen är helt enkelt för tunn.