Sigge: Skönt att nån är klarsynt och objektiv. Ser ingen härinne som är nöjd med dagens match, men att du inte är nöjd med att enbart undvika kval är BEKLÄMMANDE, efter vår säsongsinledning.
Inlägg: 2822532
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag är inte nöjd med att ligga på kvalplats vilket du uppenbarligen är. Jag tycker att vi borde ha högre krav än så. Hur ska annars MoDo bli bättre?
+ 1