Costanza: Tre Kronor torskade mot Finland så då är denna dag fullbordad.
Inlägg: 2822837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Borde ha lirat Ullmark. Äh. En skitdag i hockey. Ny dag imorgon.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Å både Rögle och SAIK värvar
Blev en en ännu bättre lördagskväll , kan fan I mig inte släppa förlust matchen heller.
Blev en en ännu bättre lördagskväll , kan fan I mig inte släppa förlust matchen heller.