Chamez: Ok, läste nåt inlägg om att han lämnar efter säsongen, men inget klart alltså, Ja, han har ju börjat göra mål efter många år, så han får gärna stanna kvar
Inlägg: 2823105
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Han (Ladue) är rätt sammanbiten som person va? Skönt att inte alla är som Aagaard, OP, Woods kan jag tycka. Hinken: Ge Ladue ett tvåårskontrakt!
+ 7