+ 2
Inlägg: 2823743
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: håller med, ksnske Måns istället för LP dock, såg riktigt bra it några matcher
+ 1
Sen behöver man hitta på något i 4.e kedjan, OP, Benson, Olsson har varit hemskt dåliga både defensivt och offensivt.
Ska man kanske peta ner true som center i 4:e och låta Jasek centra LP och Ranta i 3:e,