Inlägg: 2824827
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
{10015}: Det kanske är hårt men LP är Modo spelare och vi kan inte hjälpa Östersund innan vi hjälpt oss själva, det förstår nog även dom.
Men jag hoppas man har en plan om man tar hem honom, tex att sätta Benson eller True på bänken och låta LP centra Jasek och Ranta
Men jag hoppas man har en plan om man tar hem honom, tex att sätta Benson eller True på bänken och låta LP centra Jasek och Ranta
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 2025-02-20 Borta
{10015}:
Tar vi hit LP så kommer han att få väldigt få minuter och det antagligen på bekostnad på Modos chanser att klara sig över strecket. Nä, det vill jag inte belasta honom med.
Tar vi hit LP så kommer han att få väldigt få minuter och det antagligen på bekostnad på Modos chanser att klara sig över strecket. Nä, det vill jag inte belasta honom med.
Jag hoppas verkligen det blir som du säger att vi tar hem honom. Men det är ju den här lilla grejen också att Östersund dör nästan utan LP. Men de får skylla sig själva, de kan inte förlita sig på en MoDojunior.