Nucky: Karlin sa ju i ÖA i går att det inte blir några förändringar inför lördag vilket jag verkligen inte fattar. Dessutom ser jag att LP inte ens spelar match med Östersund idag, så finns verkligen ingen anledning att inte låta honom spela imorgon.
Inlägg: 2825038
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Vet inte var du läst det, idag säger han iaf på frågan om öik spelarna;
Nej, den lever alltid. Sen säger jag varken bu eller bä. Vi får se var det tar vägen så att säga. Vi har 7+13 på hemmaplan – till att börja med. Sen får vi se vilka som är dressade till nästa match, säger Karlin
Vet inte var du läst det, idag säger han iaf på frågan om öik spelarna;
Nej, den lever alltid. Sen säger jag varken bu eller bä. Vi får se var det tar vägen så att säga. Vi har 7+13 på hemmaplan – till att börja med. Sen får vi se vilka som är dressade till nästa match, säger Karlin
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Jag hoppas och tror ni fixar detta, ni har kvar att möta Rögle, Skellefteå och Luleå borta vilket såklart är tuffa bortamatcher.
Skulle inte vilja vara i era skor just nu, vi leksingar vet definitivt hur det är att spela ångestmatcher både i och utanför SHL
Det är inte roligt alls.
Jag tror och hoppas ni fixar detta
// Mattias
Jag hoppas och tror ni fixar detta, ni har kvar att möta Rögle, Skellefteå och Luleå borta vilket såklart är tuffa bortamatcher.
Skulle inte vilja vara i era skor just nu, vi leksingar vet definitivt hur det är att spela ångestmatcher både i och utanför SHL
Det är inte roligt alls.
Jag tror och hoppas ni fixar detta
// Mattias
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Vad är det för fel på Karlin och Hinken? Alla läktarcoacher vet om att såhär undviker vi kvalspel:
Olof-Nieder-Söder
Woods-Sam-Aagard
Ranta-LP-Jasek
OP-MC/True-Sebbe
Extra: Benson
True uträttar ingenting.
Olof-Nieder-Söder
Woods-Sam-Aagard
Ranta-LP-Jasek
OP-MC/True-Sebbe
Extra: Benson
True uträttar ingenting.
+ 4