+ 2
Inlägg: 2825215
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Du står där som en stor uppblåst Mupp och kläcker ur dig dumheter. Ingen är imponerad..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Du mår kanske inte så bra? Borde du ens vara här? Vad käkar du för nåt, Gavve?
+ 1
Forumet är sig inte likt förens du skriver trams om dig själv som 3e person i minst vartannat inlägg under 6h!
Jag förväntar mig minst 3 till 5 svar från dig på detta inlägg!