Costanza: Och du fortsätter att svara ett inlägg flera gånger för att ha något att göra 😂
Inlägg: 2825226
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: det är väl det som är det bästa med HS; alla bidrar med sitt. Mer än uppiggande med lite George C mellan alla hockeyanalyser och vredesutbrott - eller vad tycker du?
+ 3