Gavelo: Var uttalar Hinken sig?
Inlägg: 2828265
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-02-25 Hemma
Nucky: Läste det på X i morse, tror det var hockeynews artikel men minns inte exakt.
Helt omöjligt att hitta den igen, X sökmotor är dålig
Helt omöjligt att hitta den igen, X sökmotor är dålig
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-02-25 Hemma
Nu känns det som att det är bara inställa sig på kval för både lag och supportrar. Så man är förberedd. Försöka bygga upp en bra grund/spel inför det och stötta förening för full. Vara enögda. Hitta ett griseri och jävlaranamma i laget som publiken restrerande seriematcher. För vill inte ha ett uppgivet lag/publik i ett eventuellt kval. Inget är över förrän sista sekunden är slagen! Fullsatt skall det fan vara i ett eventuellt kval! Nu jävlar kör vi järnet!💪