ForzaMoDo1921: Verkligen sorgligt, trodde faktiskt att detta lag skulle vbinna SM i år.
Inlägg: 2828480
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Damlaget
hanzon: Damlaget har samma problem som herrarna. Dvs total brist på attityd och vinnarmentalitet. Detta har letat sig in i föreningens alla lag tyvärr
+ 1