Väldigt avvaktande nu...snart 1-2 befarar jag 😱
Inlägg: 2829120
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
modoitmagnus:
Det är avvaktande, men vi är verkligen med där med ständigt störande klubbor hela vägen när Malmö får pucken. Det är ett gott tecken. Men jag är extremt nervös. Jag hoppas att vi kan fortsätta försöka framåt också så det inte bara handlar om att värna oss. Ett mål till vore fantastiskt. Det ser lite svårt ut.
Det är avvaktande, men vi är verkligen med där med ständigt störande klubbor hela vägen när Malmö får pucken. Det är ett gott tecken. Men jag är extremt nervös. Jag hoppas att vi kan fortsätta försöka framåt också så det inte bara handlar om att värna oss. Ett mål till vore fantastiskt. Det ser lite svårt ut.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
modoitmagnus: Vi spelar väldigt mycket hockey med klubban i en hand nu!
Skulle inte ha något emot att ta timeout
Skulle inte ha något emot att ta timeout
+ 3
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
modoitmagnus: Plottrar vidare med felpass i egen zon…
+ 2