Gavelo: vi har väl haft samma fystränare sen timmermannen drunknade på Titanic.
Inlägg: 2829992
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
Frontschwein:
Fysen är det jag är minst orolig för.
Fysen är det jag är minst orolig för.
+ 1