+ 2
Inlägg: 2830117
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 25-02-27 Borta
Röda dagar : Kris stavas det först när Lassi är borta på obestämd tid, vilket man hoppas inte sker, nånsin.
Om 20 timmar startar nästa drama, hade man haft möjlighet kunde tråden kallats, typ
Rögle - MoDo 2025-03-01 med underrubrik.
"Vi fortsätter slakta de skånska gässen"
Hoppas på krigarinsats från de våra och därmed trevlig stämning härinne i morgon kväll
Om 20 timmar startar nästa drama, hade man haft möjlighet kunde tråden kallats, typ
Rögle - MoDo 2025-03-01 med underrubrik.
"Vi fortsätter slakta de skånska gässen"
Hoppas på krigarinsats från de våra och därmed trevlig stämning härinne i morgon kväll
+ 1
Men sjukdomar har spökat en del men som tur är man oftast tillbaka redan nästa match.
Värre med skador som kan sabba en hel säsong om man har otur.