Tarasov: För det första så var målet inte öppet för LP i den positionen han stod i. För det andra så var det en wobblande puck. Sen är det absolut inte säkert att vi hade vunnit om han hade satt det läget.
Inlägg: 2831427
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}:
Ja är med på tåget gillar din inställning och förståelse för Lucas. Lite mer av sånt mot övriga.
Hade det gällt en annan spelare… Att den vobblar får man leva med den skall sitta!!!! punkt!!!
Ja är med på tåget gillar din inställning och förståelse för Lucas. Lite mer av sånt mot övriga.
Hade det gällt en annan spelare… Att den vobblar får man leva med den skall sitta!!!! punkt!!!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10015}: är mest förbannad på Karlin som matchar Södergren frekvent i PP, och toppar med True i Straffläggning 😆 undrar vem som mest spelat på oddset ikväll, domarna Karlin eller jag? 😉
Satte såklart 150 spänn på Mögle direkt MoDo gjorde 0-1
Satte såklart 150 spänn på Mögle direkt MoDo gjorde 0-1