+ 2
Inlägg: 2831871
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 25-03-01 Borta
{10837}:
Det behöver iof inte vara så dramatiskt. Jeppe kände väl att andra varit lite hetare i straffläggning och lät de gå före. Hade det gått vidare till en 5-6:e runda är det väl inte otänkbart att han lagt en straff.
Det behöver iof inte vara så dramatiskt. Jeppe kände väl att andra varit lite hetare i straffläggning och lät de gå före. Hade det gått vidare till en 5-6:e runda är det väl inte otänkbart att han lagt en straff.
+ 6
Vad sjutton är det som händer!?