Tarasov: Så, bra xG är = bra offensiv, eller? Varför gör dom inte mål på dessa lägen? Det är min poäng.
Inlägg: 2832057
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jhnd91:
Min poäng är att han skrev stundtals då tar han höjd för vi inte är bäst.
Vad det gäller Xg är jag för dåligt insatt i den typen av statistik för att kunna uttala mig, utan går på det jag tycker mig se.
Min poäng är att han skrev stundtals då tar han höjd för vi inte är bäst.
Vad det gäller Xg är jag för dåligt insatt i den typen av statistik för att kunna uttala mig, utan går på det jag tycker mig se.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jhnd91: Om vi nu ska vara sånna så har vi gjort tredje flest mål i ligan dom senaste 20 matcherna din pajas
+ 3