Costanza: Modos stora akilleshäl har väl aldrig varit det mentala? (Rätta mig om jag har fel). Kanske var lite mentalt i höstas men på det sätt Modo har hämtat ikapp försprånget talar mer för att laget tror på sig själva.
Inlägg: 2832138
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo :
Djurgården match 7, HV71 förra året i måstematchen.
Inte bara mentalt men misstänker att man tappade tron på att kunna vinna efter någon förlust för mkt. Det tyckte jag inte man gjorde denna gången när man förlorade 5 raka.
Djurgården match 7, HV71 förra året i måstematchen.
Inte bara mentalt men misstänker att man tappade tron på att kunna vinna efter någon förlust för mkt. Det tyckte jag inte man gjorde denna gången när man förlorade 5 raka.