+ 6
Inlägg: 2833652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
{10015}: Eftersom att ingen från MoDo haft någon kontakt med varken TJ eller Norén på flera månader så skulle det inte förvåna mig. Dom skiter helt enkelt i deras utveckling och det måste adresseras så fort som möjligt av styrelsen.
+ 2
Det gör ont att se LP sjunga med i Viljans vackra namn, täcka skott och han har jobbat så jäkla hårt för att spela i MoDo och så är det så här han behandlas. Unnar honom också att få spela i AHL nästa säsong där han kan få utvecklas och spela i NHL så snart som möjligt.