+ 12
Inlägg: 2833673
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 2025-03-04 Hemma
Bad_Brett:
Det är möjligen så men skall jag rösta bort honom vill jag nog veta vilka alternativ som finns. En toppklubb i Ha kommer vi bli och vi kommer säkert gå upp igen om vi skulle åka ur men frågan är om vi klarar en etablering.
Det är möjligen så men skall jag rösta bort honom vill jag nog veta vilka alternativ som finns. En toppklubb i Ha kommer vi bli och vi kommer säkert gå upp igen om vi skulle åka ur men frågan är om vi klarar en etablering.
Gå till årsmötet och avsätt Strinnholm. Med Strinnholm som styrelseordförande kommer vi aldrig bli en toppklubb i SHL och förmodligen inte heller i HA.
Detta är inget raljerande, utan jag ber er att titta på och läsa intervjuer, och ställ er sedan frågan om ni tror att han är lämpad att rekrytera VD och avgöra huruvida Hinken är lämpad som sportchef eller ej.