dempa: Östersund har samma nerver som Modo men med bättre spel. Sjukt om alla 3 bottenlagen skulle stå på 41 poäng inför fredag.,
Inlägg: 2833994
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Är det någon som kan förklara vad det är för jävla fel med Östersund?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Theo Jacobsson 1-2! Blir irriterad att han inte tas hem nu. Vad har vi att förlora?