Inlägg: 2836345
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
Det här kan vara det sämsta laget jag sett i Övik den här säsongen vad heter dom igen? Timjåå?
Där gjorde Malmö 3-1…. Då vart det klart. ✅ hemmafördel spelar vi för nu då