+ 2
Inlägg: 2837194
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Det är lika mycket reklam på valfri nyhetssajt, Helt rätt att den som tar hand om den här sidan också kan tjäna lite på det.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613:
Telefon är överskattat. Den ska man snacka i. Gärna hockey. Skriva gör man vid skrivbordet.
Telefon är överskattat. Den ska man snacka i. Gärna hockey. Skriva gör man vid skrivbordet.
+ 10
Men finns ju lite charm i det också.