+ 1
Inlägg: 2837308
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Nu gillar vi HS sen år 2000 och är nöjda med hur det fungerar. Kult-forum. Många skratt och bråk :-) Bara avstängd ett par gånger.
+ 3
Mjaa, smaken är som baken 👍😅