Inlägg: 2837313
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Jag talar för alla här. Utveckling är dåligt. HS kommer jag sitta med resten av livet. Varför har Brynäs inte bara startat en ny klubb i Valbo under åren? Nytt och modernt?
+ 1
Mjaa, det är ju inget tvång direkt med utveckling, sen tror jag kanske inte du talar för alla här 😂, men alla är vi olika, se det mer som en möjlighet till något ännu bättre 🤘🥰