+ 1
Inlägg: 2837403
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu är det bara att hålla tummarna idag då för att lekland missa slutspelsplats och att de går i konkurs efter🥳😍👍 men de lär väll anlita Öhlund igen😅😂 ett stycke gatusten som betalning. Väldigt värdefullt i lekland kommun👍
+ 4
Sedan tycker jag att Hockeypokeys gränssnitt liknar mer sociala medier än ett seriöst forum om hockey. Och jag bojkottar alla sociala medier.