{5647}: halva charmen med hockeysnack är ju att det känns lite som man är 20 igen haha
Inlägg: 2837490
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag vet att ni inte har något övers till Karlkvist men han håller på oss i kvalet.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/patrik-karlkvist-hoppas-pa-modo-trots-alla-hatmeddelanden/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/patrik-karlkvist-hoppas-pa-modo-trots-alla-hatmeddelanden/
+ 1