Anki73: Ja vi får ta en Ipren och hålla tummarna:)
Inlägg: 2842427
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Anki73: Ikväll blir det BIK mot IKO. Fortsätter se HA som jag tycker är sjukt mycket roligare.
Slog på lite tidigt och fick se en studio med Adam Johansson. Tänker som Jonas Sjöstedt när jag ser honom i de där sammanhangen.
När jag hör Adam prata om hockey i ett seriöst sammanhang kommer jag att tänka på ett flaskskepp. Hur kom han in dit egentligen
Slog på lite tidigt och fick se en studio med Adam Johansson. Tänker som Jonas Sjöstedt när jag ser honom i de där sammanhangen.
När jag hör Adam prata om hockey i ett seriöst sammanhang kommer jag att tänka på ett flaskskepp. Hur kom han in dit egentligen
+ 4