Monno: Blir så less på er som gnäller över vi som e pessimister. Ni är värre än vi som e pessimister. Ryggdunkningar finns på Facebook som nån skribent tidigare skrev.
Inlägg: 2842775
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
{10884}: handlar inte om att dunka rygg, det handlar om att du/ni skriver samma jävla dynga i inlägg efter inlägg.
Är du/ni fjorton år eller vad är problemet?
Sophinken, Modo kommer åka ur SHL, Domarna är emot Modo, tv4 håller på HV71, södergran måste bort, osv osv.
Utan att jag talar för alla så kan jag ändå lova att det nog med stor marginal är fler på detta forum som är less på dessa typer av upprepande meningslösa inlägg.
Är du/ni fjorton år eller vad är problemet?
Sophinken, Modo kommer åka ur SHL, Domarna är emot Modo, tv4 håller på HV71, södergran måste bort, osv osv.
Utan att jag talar för alla så kan jag ändå lova att det nog med stor marginal är fler på detta forum som är less på dessa typer av upprepande meningslösa inlägg.
+ 22