+ 2
Inlägg: 2842872
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Confusius: Nej, du har fel. Vi har backar som håller för Topp6, och det är LaDue, Bernard, Rundblad, Winberg.
Norlinder och Berglund har -34 tillsammans medan övriga är +2 tillsammans. Jag struntar helt ärligt i om de kan producera lite poäng om de är inne på vartenda baklängesmål. Det finns bättre backar som gör poäng och som lägger stolthet i försvaret.
Det vi behöver är ett bättre defensivt system och jag vet inte om Karlin har kompetensen att fixa detta.
Norlinder och Berglund har -34 tillsammans medan övriga är +2 tillsammans. Jag struntar helt ärligt i om de kan producera lite poäng om de är inne på vartenda baklängesmål. Det finns bättre backar som gör poäng och som lägger stolthet i försvaret.
Det vi behöver är ett bättre defensivt system och jag vet inte om Karlin har kompetensen att fixa detta.
+ 4
Vi har 3 backar i det här laget som skulle funka i ett topp6 lag, Norlinder, LaDue, och Winberg.
Vill vi bli ett topp6 lag så bör vi skicka resten.
Har vi inga topp6 ambitioner kan vi behålla majoriteten.