+ 5
Inlägg: 2843799
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hampie: Dichow mobbad och utfryst under säsongen i HV enligt inslaget. Lägg dig och stå bakom Lassi nästa säsong istället. Vi har 2 danska vänner åt honom, det blir kul.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hampie: Jag kan bara instämma och jag vill se OP sätta ett par tunga tacklingar i början på vem spelar mindre roll men gärna Tikka/Engberg.
Ikväll vill jag att Modo ska skratta åt alla fulknep som hv håller på med, bara åk skridskor spela bättre och jobba hårdare.