smyl: Så jävla värdelöst att våran offensiv är bärande på Benson OP och True. SNÄLLA VAKNA NU RANTA, OLOFSSON, NIEDERBACH ni har sovit i 4 matcher nu. Drömmer Jeppe sig tillbaks till att glida runt i FBK?
Inlägg: 2844190
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Om vår offensiv ska bäras av OP, Benson och True, då förtjänar vi inte en till säsong i SHL. Vad håller de så kallade toppkedjorna på med?