{10884}: Dags att ta in Olle snart. Lassi verkar ju helt ur spel, pressen har blivit för stor på honom.
Inlägg: 2844252
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge:
Bra uppfattat av domarna.
Självklar utvisning som inte alltid hade gett ett domslut.
Niederbach fri, miss såklart. Vad är felet med våra frilägen? Det saknas självförtroende.
Och vad värre är. Ett missat friläge blir en ännu värre situation med utvisning. Galet
Bra uppfattat av domarna.
Självklar utvisning som inte alltid hade gett ett domslut.
Niederbach fri, miss såklart. Vad är felet med våra frilägen? Det saknas självförtroende.
Och vad värre är. Ett missat friläge blir en ännu värre situation med utvisning. Galet
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge: är väl säkert hans första negativa kval och han klarar inte pressen.