JoakimE: Man spelar en och en. Tittar för mycket puck. Jag tycker man ska bänka Norlinder. Han är klappkass och spelar helt utan självförtroende.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2846776
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Chamez: Kvalitén på det här laget är urkasst. Vi har ingen spets öht förutom Aagaard som spelade i HA för två år sedan. Då är det inte förvånande att vi inte skapar ett skit.
+ 1