+ 3
Inlägg: 2846964
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Monno: jo centerlinan iår är faktiskt under all kritik.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Monno: Rättelse:
När Hv71 gör sitt 3:e mål så står det 1-8 i skott
När Hv71 gör sitt 3:e mål så står det 1-8 i skott
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Monno: Sampo slutade spela när han bytte klubb, det är faktisk jävligt ovanligt att det är så uppenbart
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Monno: Jag är inne på att Jasek ska köpas ut. True är bra som överprisad 4e center.
Jasek är mellanmjölk. Ok BP-spelare och transportera puck mellan zonerna.
Jasek är mellanmjölk. Ok BP-spelare och transportera puck mellan zonerna.
Nu är defensiven och backsidan som den är. Men om Jasek varit som högst 2e center och True, ja någon annanstans, så tror jag det lilla räckt för att klara sig.
Krasst så tror jag att med Dickinsson istället för True så hade det räckt. Nu vet man ju aldrig då Neider tog ett tag att komma igång etc. Men då hade vi iaf haft 1st fungerande kedja i början istället som för nu behöva experimentera i 15 omgångar.
Sen en naiv tro på att Sampo skulle ta nästa kliv och explodera när han istället visade sina svagheter än mer och i samma veva slutade nyttja sina styrkor...