Gusse: Han har trots allt ett år kvar på kontraktet, så chansen är väl ändå att han stannar med tanke på hans kärlek till laget.
Inlägg: 2846990
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
hanzon: Alla kontrakt termineras om vi åker ur så det spelar ingen roll.
Aagard kommer få 200+ i topplag gissar jag så förstår om han inte följer med vid ev.degradering.
Han är för gammal för att bjuda på ett år också.
Aagard kommer få 200+ i topplag gissar jag så förstår om han inte följer med vid ev.degradering.
Han är för gammal för att bjuda på ett år också.
+ 1