Vi måste upp igen nästa år. Punkt. Kan någon hjälpa till att starta en insamling så vi har spelare kvar till nästa år så vi kan göra en brynäs. Jag vägrar fan se tingsryd borta i oktober i fem år
Inlägg: 2847089
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
MaxU24: Det krävdes ingen insamling från fansen i Brynäs. Det var spelarna själva som satte sig ned och kom överrens, "vi är skulden för det här,det är vår skyldighet att stanna kvar och ta upp klubben". Det tillsammans med några smarta värvningar från Alcén gjorde sejouren ettårigt...
+ 13