Trilske: Oerhört konstig jämförelse. Vi var brutalt överlägsna mot Leksand. Det går inte att jämföra med den här matchserien.
Inlägg: 2847125
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Wauzsig:
Det är inte min jämförelse utan har sett andra (gissningsvis HV-fans) dra paralleller till den när vi ledde serien med 2-0.
Det är inte min jämförelse utan har sett andra (gissningsvis HV-fans) dra paralleller till den när vi ledde serien med 2-0.
+ 1