+ 4
Inlägg: 2847132
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Nucky: Ni skulle ju kunna vinna 2 raka mot HV. Finns ingen anledning att vara uppgivna. HV är riktigt bra när de får vind i seglen men svajiga i motgång.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Nucky: Ja vi får väl se hur det går.på tisdag helt enkelt.
Om inte offensiven (dvs Neider och co) trummar igång blir det nog svårt.
Vi kommer nog inte vinna några 1-0 matcher om man säger så.
Om inte offensiven (dvs Neider och co) trummar igång blir det nog svårt.
Vi kommer nog inte vinna några 1-0 matcher om man säger så.
+ 1
Vi har precis förlorat 3 raka matcher mot SHL’s sämsta lag. Det ger en rätt kraftig indikation på att vi kommer ryka, och det faktiskt välförtjänt.