+ 1
Inlägg: 2847170
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Samsung: Vid det här läget så förstår jag Olofsson, domarna är usel åt ett håll inte två, som Modo supporter vill man ha domaren one on one i boxningsringen, helst utan domare så att han får känna den känsla av hjälplöshet han sprider för oss, tror inte dem bara är dålig på sitt jobb, tror genuint dem har direktiv att hjälpa hv med det här ärendet.
+ 2
Tältar hos domaren, gnäller efter varenda beslut på isen, gestikulerar med armarna hela hela tiden.. att han har ett A på bröstet är ganska osmakligt när man ser det utifrån. Vilken otrolig crybaby.