+ 3
Inlägg: 2847257
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Det snackas så mycket om att Karlin är ett geni gällande hockeytaktik. Det går över mitt förstånd hur man då kan fortsätta med den mesiga chanshockey vi har spelat i flera år nu.
Förra året hade vi tur när Oskarshamn var slagpåse och HV hade en kaossäsong. Vi som kallas pessimister skrek då att vi behövde anpassa vårt spel till SHL. Det har tränarstaben totalt misslyckats med vilket leder oss raka vägen till HA
Förra året hade vi tur när Oskarshamn var slagpåse och HV hade en kaossäsong. Vi som kallas pessimister skrek då att vi behövde anpassa vårt spel till SHL. Det har tränarstaben totalt misslyckats med vilket leder oss raka vägen till HA
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Blir inte klok på Hockeyettans slutspel, snacka om rörigt upplägg och ett nålsöga för de lag som kämpar om en plats i HA. Hoppas starkt på Hudik i år, speciellt om vi ramlar ner. Vill inte se Troja, bröderna eller nåt annat smålandslag gå upp.
Det här laget är för dåligt för SHL inget snack om saken.